niedziela, 20 października 2013

Rozdział 12. Sześć szklanek Ognistej, dwie herbaty i trzy godziny później

Witajcie!
Ten rozdział dedykuję każdej osobie, która czyta mojego bloga i znajdzie czas na skomentowanie mojej twórczości. Jestem niesamowicie wdzięczna za każdy pojedynczy komentarz, który daje mi motywację do pisania. Bo wiem, że mam dla kogo pisać.
Dlatego proszę, jeśli czytasz to skomentuj.

Rozdział pisałam słuchając Shane Wirkes - House Practice

Przypominam o głosowaniu!
Moje Drabble to nr. 5 Drabble 3, kiedy Draco odbiera swojego syna z Peronu 9 i 3/4

-------------


            Panna Granger z przerażeniem w oczach spoglądała na Draco i Ashley. Z wyrazu ich twarzy nie potrafiła odczytać absolutnie niczego, co chociaż w najmniejszym stopniu wyjaśniłoby sytuację, w której się znalazła. A przecież musi być logiczne wyjaśnienie!
            - Nie, to nie możliwe. – odezwała się pierwsza. – Przecież ślub, Jacob… Ashley, powiedz coś!
            Hermiona wpatrywała się w przyjaciółkę, która nie potrafiła wydobyć z siebie ani jednego słowa. Draco, zrozumiał, że obowiązek wyjaśnienia wszystkiego spoczął na nim.
            - Miona. – zaczął, ale dziewczyna w ogóle nie zwracała na niego uwagi. – Granger! – krzyknął w stylu dawnego Draco. Poskutkowało, Hermiona od razu spojrzała na niego. – Domyślam się jak to musi wyglądać ale to nie jest tak. Uwierz mi.
            - A jak? – zaskoczenie powoli ustępowało i w emocjach dziewczyny powoli zaczynał dominować gniew. – Co takiego musicie wszystkim powiedzieć?
            - Hermiona – odezwała się w końcu Ashley – ja tu przyszłam, żeby przekonać Draco, że nie musimy się dłużej ukrywać.
            - Dalej to nie wygląda najlepiej. – odburknęła panna Granger. Młody Malfoy postanowił działać zdecydowanie.
            - Przypatrz się nam uważnie! Naprawdę wyglądamy Ci na parę ukrywających się kochanków?
            Granger postanowiła zebrać myśli w jedną uporządkowaną całość. Dopiero teraz zwróciła uwagę, że oni są do siebie w pewnym sensie podobni. Oczy, włosy (chociaż włosy Draco były o wiele bardziej ciemniejsze niż za czasów szkolnych) i rysy twarzy. Nawet w grymasie niezadowolenia mieli taką samą minę. Ale to przecież niemożliwe! Draco jest dziedzicem majątku rodziny cieszącej się czystą krwią od wielu, wielu pokoleń. A Ashley nie jest nawet czarownicą.
            - Draco, możesz mi dać czegoś mocniejszego do picia? – zapytała Hermiona. – Na trzeźwo nie dam rady tego zrozumieć.
            Młody Malfoy uśmiechnął się do dziewczyn. Już wiedział, że była Gryfonka domyśliła się prawdy. Podszedł do barku i nalał do trzech szklanek Ognistej. Brązowooka prawie jedynym łykiem wypiła bursztynowy napój i usiadła na fotelu, a Draco i Ashley na kanapie, naprzeciwko niej. Za oknem zachodziło słońce, a w kominku trzaskał ogień. Hermiona spojrzała na swoich towarzyszy.
            - Na Merlina, jak ja mogłam nie zauważyć, że wy jesteście do siebie tacy podobni. Macie takie samy oczy.
            - Tylko ja jestem przystojniejszy. Auuuu. – Młody Malfoy dostał łokciem między żebra od swojej starszej siostry.
            - Draco, przestań się wygłupiać i proszę was, opowiedzcie mi wszystko. Jak to jest możliwe?
            - Dobra, siostra, kto zaczyna? Ty czy ja?
            - Może zacznę ja. – Ashley spojrzała w oczy swojej przyjaciółki. – Widzisz, moja mama i Lucjusz, czyli mój ojciec, rok po ślubie doczekali się pięknej i ukochanej córki, czytaj mnie. I nazwali ją Gretel. Tak, kiedyś nazywałam się Gretel Malfoy. – dodała na widok zdziwionej miny Hermiony. - Byłam oczkiem w głowie Lucjusza, córeczką tatusia i tak dalej. Rodzice obsypywali mnie prezentami, zatrudniali najlepsze opiekunki. Nie muszę mówić, że Lucjusz był już fanem tego całego Lorda. Nikt jakoś nie zwrócił uwagi na to, że nie przejawiałam żadnych umiejętności magicznych. Gdy miałam trzy lata urodził się mój braciszek, który siedzi teraz obok mnie. Razem dorastaliśmy i bardzo dobrze się dogadywaliśmy, wspólnie spędzaliśmy czas. Jakoś wtedy ten mentor Lucjusza znikł ale on już nigdy się nie zmienił. Zawsze był zdania, że liczy się czystość krwi ale później stało to się bardzo uciążliwe. Gdy Draco miał osiem lat i co chwilę popisywał się jakimś nowym zaklęciem wyczarowanym z dziecinnej różdżki, ja miałam jedenaście i podczas wakacji miał przyjść list z Hogwartu dla mnie. Gdy nadszedł sierpień Lucjusz zaczął się zastanawiać dlaczego nic jeszcze nie przyszło, ale mama uspokajała go i mówiła, że do rozpoczęcia roku szkolnego został jeszcze miesiąc. Tydzień przed pierwszym września Lucjusz udał się do Hogwartu porozmawiać z dyrektorem. To czego się tam dowiedział wstrząsnęło nim i wywróciło uporządkowany świat do góry nogami. Chyba już się domyślasz, jaką prawdę poznał Lucjusz?
            - Że Gretel Malfoy jest charłakiem.
            - Tak, to prawda. Jestem charłakiem. Wyobrażasz sobie jaki to byłby wstyd i skandal gdyby ta tajemnica ujrzała światło dzienne? Przynajmniej w mniemaniu mojego tatulka. I tak oto Lucjusz uznał mnie za niegodną noszenie nazwiska rodziny arystokratycznej szczycącej się swoim pochodzeniem. Dla niego byłam już tylko zdrajcą krwi. Znienawidził mnie w ciągu tej jednej chwili, nie mógł znieść myśli, że jego córka nigdy nie będzie prawdziwym czarodziejem, nie pójdzie do Hogwartu i nie trafi do Slytherinu. A co to by było gdyby dowiedzieli się inni. Znienawidził mnie do tego stopnia, że kazał mamie pozbyć się problemu, bo nie miał zamiaru brudzić sobie rąk moją niegodną osobą. Nie obchodziło go co się ze mną stanie. Mama nigdy się ode mnie nie odwróciła, poprosiła o pomoc Dumbledore’a. On umieścił mnie w domu swojej dawnej uczennicy, która była już na emeryturze, i została moją przyszywaną babcią. W ten sposób narodziła się Ashley Wilson.
            - Pani Wilson? – zapytała Hermiona bliska płaczu.
            - Tak, przypadek chciał, że była sąsiadką Twoich rodziców. Ojciec myślał, że mama pozbyła się mnie i mógł spokojnie zająć się wpajać Draco swoje mądrości życiowe. Za wszelką cenę chciał żeby jego syn nienawidził tak samo jak on mugoli, charłaków i innych niemagicznych osób i stworzeń. Czyli tych, którzy według niego nie zasługiwali na chociaż odrobinę tlenu do życia.
            - Czekaj, ja o tym opowiem. – Draco spojrzał na Hermionę. – Namieszałem nieźle
w Twoim życiu i teraz mogę Ci wszystko wyjaśnić. Gdy Gretel zniknęła z domu bardzo za nią tęskniłem, miałem osiem lat i nie rozumiałem wszystkiego. Ojciec to widział i nie podobało mu się to. Uczył mnie nienawidzić wszystkiego, co nie magiczne. Lucjusz po zniknięciu Gretel stał się jeszcze gorszy, nie potrafił już okazywać miłości ani mi ani matce. Rok po tych wydarzeniach mama powiedziała mi gdzie jest moja siotra i że możemy ją odwiedzać ale tylko w tajemnicy, nikt prócz naszej dwójki nie mógł o tym wiedzieć. Tak jak radziła mama słuchałem we wszystkim ojca, ale w głębi serca coraz bardziej go nienawidziłem. Pamiętasz jeszcze Goyle’a i Crabbe’a? – Hermiona kiwnęła głową na znak potwierdzenia. – Oni wcale nie byli moimi przyjaciółmi. Ich rodzice byli Śmierciożercami i podlegali mojemu ojcu, na jego polecenie ta dwójka udawała moich przyjaciół żeby tak naprawdę pilnować mnie.
            - Pilnować?
            - Tak, żeby synek największego Śmierciożercy w całej Anglii dawał przykład poprawnego zachowania. – odpowiedział szczerze Draco. – Obserwowali mnie na każdym kroku i o wszystkim informowali swoich rodziców a oni Lucjusza.
            - Więc Twoje zachowanie było udawane?
            - Tak. Mówiłem i robiłem to, czego ode mnie oczekiwali. Pomyślisz sobie, że byłem słaby skoro się nie zbuntowałem, ale uwierz nie umiałem. Za każdy przejaw człowieczeństwa z mojej strony największą karę ponosiła nasza matka. Ojciec obwiniał Narcyzę, że była dla mnie za dobra więc jak tylko miał okazję katował ją Crucio. Jak tylko Harry pokonał Sama Wiesz Kogo ograniczyłem kontakty z moim ojcem do niezbędnego minimum, jedynie z matką utrzymuje kontakty.
            - Na Merlina, ile wy wycierpieliście w życiu. – po policzkach Hermiony spływały łzy.
            - Łatwo nie było. – westchnął Draco. – I sam zgotowałem Ci niezłe piekło w Twoim życiu. Cieszę się, że mogłem Ci teraz wszystko wyjaśnić. Mogę mieć jedynie nadzieję, że po tym co usłyszałaś nie odwrócisz się od nas.
            - Zwariowaliście? Niby czemu miałabym się od was odwrócić? Ashley kocham jak siostrę, znamy się od dzieciństwa a Ciebie Draco… rozumiem, że robiłeś to wszystko żeby chronić swoją mamę.
            - Ta dziewczyna ma złote serce. – siostra byłego Ślizgona uśmiechnęła się do Hermiony.        
            - Mam już ostatnie pytanie. Skoro wojna skończyła się pięć lat temu to dlaczego tak długo ukrywaliście ten fakt przed światem?
            - Bo widzisz, dopiero dwa dni temu Ministerstwo Magii schwytało ostatniego zwolennika Voldemorta. Nie mogłem narazić mojej matki ani siostry na niebezpieczeństwo. Teraz mam całkowitą pewność, że obie są bezpieczne i nic już im nie grozi.

***

            Sześć szklanek Ognistej, dwie herbaty i trzy godziny później, gdy Ashley poszła już do domu, Hermiona i Draco wciąż zalegali na kanapie. Tylko zmienili pozycję. Młody Malfoy leżał od brzegu i obejmował pannę Granger, która wtuliła się w niego. Chłopak delikatnie głaskał jej ramię, co przyprawiało Hermionę o niekontrolowane bicie serca.
            - To powiesz mi teraz o co chodziło Ci z tymi kwiatami? – zapytał, gdy skończyli rozmawiać o ulubionych miejscach, gdzie można spędzić wakacje. Była Gryfonka zarumieniła się i podziękowała w myślach, że Draco tego nie zauważył. Zawsze mogła zgonić winę na ciepło bijące od kominka.
            - Może zacznę od początku. – westchnęła. – O ile chcesz tego słuchać.
            - Pewnie. Powiedziałem Ci przecież wcześniej, że ten, kto Cię zasmucił będzie zbierał żeby z podłogi. – odpowiedział a dziewczyna zachichotała. Oczywiście to wszystko przez wypity alkohol.
            - Desmonda poznałam kilka miesięcy temu na zakupach. Dał mi swój numer komórki ale nigdy do niego nie zadzwoniłam. Minęło trochę czasu i ponownie spotkałam go w sklepie. To było tuż przed wyjazdem do Hogwartu. Pamiętam sprzeczałam się wtedy z Ginny, że to ja robię zakupy mimo iż ona ma wolne następnego dnia. Podwiózł mnie wtedy do domu i przez calusieńką drogę nadawał jak katarynka. Praktycznie nie wypowiedziałam ani słowa. Podczas weekendu cały czas wydzwaniał na telefon domowy, zakupiony specjalnie dla Ashley. I tu jest dobra pora na pytanie, skąd on zdobył ten numer. Nigdy mu go nie podawałam a dodatkowo został on zastrzeżony.  
            - Zastrzeżony?
            - To znaczy, że nie jest od dostępny w książce telefonicznej, gdzie jest spis wszystkich telefonów domowych. – wyjaśniła Hermiona.
            - Ciekawe. – przyznał Draco. – Przepraszam, że tak dopytuję ale nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Jeszcze tak wiele mam do nauczenia się.
            - Jeśli chcesz to pytaj. Kto jak kto ale ja wiem o tym sporo.
            - Będziesz moją prywatną korepetytorką? – Draco mocniej przytulił Hermionę do siebie. – Podoba mi się to.
            - Wracając do mojej opowieści. – panna Granger podkreśliła każde słowo. Smok zaśmiał się cicho. – Przez cały weekend Desmond wydzwaniał do nas do domu, Ginny była bliska rzucić na niego jakiś urok. A jak wróciłam to przyszedł posłaniec z kwiatami. W całym tym rozgardiaszu Ruda przekonała mnie, że to od Ciebie. Tak też powstał liścik i gdy ja rozmawiałam z Desmondem przez telefon ona go wysłała. No a dziś spotkałam go w centrum handlowym był tam ze swoją żoną, synem. Dodam, że jego żona jest w ciąży.
            - Słucham? – w tonie głosu chłopaka Hermiona wyraźnie wyczuła zdenerwowanie. – Ma rodzinę i dalej szuka przygód na boku. Przecież to jakaś imitacja prawdziwego mężczyzny. Jak można być takim debilem, żeby zdradzać swoją żonę. I nie wspomnę o tym, że ma już dziecko a drugie jest w drodze.
            - Idealnie to ująłeś. – panna Granger przyznała mu rację.
            - Dochodzę do wniosku, że moja przyszła żona będzie miała najlepszego męża na świecie.
            - Chciałeś powiedzieć najskromniejszego. – Hermiona ponownie zachichotała.
            - To też.
            - A dlaczego uważasz, że będziesz najlepszym mężem na świecie?
            - Po pierwsze będę nim ja. – była Gryfonka teatralnie wywróciła oczami. – I to główny i najważniejszy powód. A po drugie nigdy jej nie zdradzę, będę ją kochał z całego serca i niczego jej nie zabraknie. I do granic możliwości będę rozpieszczał dzieci.
            - Poważne plany snujesz na swoją przyszłość.
            - Kiedyś trzeba zacząć. Mam już swoje lata, stałą pracę to mogę zacząć o tym myśleć. Wychowując się w domu takim jak mój sporo się nauczyłem. Przede wszystkim chcę żeby moja rodzina była szczęśliwa i czuła się bezpieczna. Nigdy nie pozwolę ich skrzywdzić. A Ty jak widzisz swoją przyszłość?
            - Chcę kiedyś mieć rodzinę, stworzyć kochający dom. Chcę też odzyskać rodziców. Harry chyba Ci o nich opowiadał.
            - Tak coś wspomniał. – przyznał Draco. Gdzieś w środku czuł się odpowiedzialny za decyzję Hermiony. W końcu, gdyby nie zagrożenie czające się ze strony Voldemorta i Śmierciożerów dziewczyna nie musiałaby modyfikować pamięci swoich rodziców.
            - I ja też nigdy nie pozwolę skrzywdzić mojej rodziny. Wymyśliłam już nawet imię dla córki. Bianca.
            - Ładne. – odpowiedział Draco. – Mojego syna nazwę Scorpius. Szczerze nad imieniem dla córki jeszcze się nie zastanawiałem.
            - Chcesz mieć córkę?
            - Pewnie, a to coś dziwnego?
            - Oczywiście, że nie. Tylko z reguły faceci wolą mieć synów.
            - Szczerze, płeć dziecka jest mi obojętna. Chcę żeby było zdrowe i żebym je miał z odpowiednią kobietą.
            - Jeśli ja też mam być szczera to nie spodziewałam się tego po Tobie. – Hermiona spojrzała na blondyna. – To wszystko co mówisz jest takie dojrzałe i piękne. Niejedna kobieta marzy o tym żeby mieć takiego partnera.
            - Miło mi to słyszeć.
            - Dobrze mi jest teraz. – panna Granger odezwała się po pewnym czasie. Wciąż leżeli przytuleni, patrząc się w ogień. Podczas trwającej błogiej ciszy brązowooka analizowała wszystko co powiedział jej Malfoy. I musiała przyznać, że jest pod ogromnym wrażeniem jego zmiany.
            - Mi też. – przyznał Draco. – Mógłbym tak leżeć godzinami.
            - Tylko wiesz co, wracając do mojej przyszłej rodziny to ja nie pozwolę żeby mój mąż rozpieszczał do granic możliwości dzieci.
            Draco uśmiechnął się pod nosem i odpowiedział:

            - Jakoś sobie z tym poradzimy. 

37 komentarzy:

  1. kolejny rozdział jak zwykle świetny ;)) zrobiło się na moment tak słodko Dramionowo :D
    umieram z ciekawości kto jest kochankiem Ashley czy raczej Gretel.
    Przepraszam, że wcześniej nie komentowałam Twoich notek, mimo, że jestem z Tobą prawie od początku istnienia bloga. Zatem teraz nadrabiam i postaram się komentować każdą notkę, bo wiem jak to dla autora motywujące.
    Poza tym podziwiam, że w miarę często dodajesz notki mimo, że studiujesz (jesteśmy prawie w równym wieku!) Życzę duuuużo weny i pozdrawiam,
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja a ja mówiłam ! Mówiłam,że oni są rodzeństwem : ) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. He i wszystko sie wyjaśniło :)
    Rozdzial super i ta powazna rozmowa o przyszłej rodzinie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadłam :) Super rozdział !! Mam nadzieję , że Draco będzie już z Hermioną :) Czekam na kolejny rozdział i oczywiście miniaturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieziemsko !! xD

    cudna jesteś ! opowiadanie też ;)
    już bym chciała czytać następną część po prostu tak się wkręciłam w to opowiadanie ;p
    naprawde super !!

    WENY :*:*:*
    pozdrawiam, Asiaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. "- Tylko wiesz co, wracając do mojej przyszłej rodziny to ja nie pozwolę żeby mój mąż rozpieszczał do granic możliwości dzieci.
    Draco uśmiechnął się pod nosem i odpowiedział:

    - Jakoś sobie z tym poradzimy. "
    Uwielbiam ten fragment:)
    Świetny rozdział i czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny rozdział, taki słodziaśny, dobrze że Ashley i Draco to rodzeństwo uffff. Odetchnęłam. I dużo się dzieje między naszymi gołąbkami ;P Życzę weny i czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku końcówka najlepsza!!!
    Świetny rozdział, chyba najlepszy wg mnie!!!
    Wyszło cudownie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. - Tylko wiesz co, wracając do mojej przyszłej rodziny to ja nie pozwolę żeby mój mąż rozpieszczał do granic możliwości dzieci.
    Draco uśmiechnął się pod nosem i odpowiedział:

    - Jakoś sobie z tym poradzimy. - świetne, naprawdę :)
    Słowo daję, genialnie piszesz :) Chcę więcej, i więcej :)
    No to życzę weny i pozdrawiam, Dramione True Love :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny rozdział. Wiedziałam, że Draco i Ashley to rodzeństwo. Rozmowa o planach na przyszłość genialna. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  11. <3333333333333333
    Moja euforia po ostatni zdaniu :D
    Ale to potem, najpierw dłuuga ocenka rozdziału :P

    Rozdział = geniusz totalny, okropnie mi się spodobał <3
    Matko nawet nie wiesz jak bardzo :3

    Cieszę się, że Asley jednak okazała się taką jakby zaginioną siostrą Dracona. Nie przeżyłabym tego, gdyby okazało się, że są razem. Całe szczęście ujęłaś tym mą duszę i bardzo ale to wręcz ogromnie się z tego cieszę :3
    Dramione 4ever. Amen! <3

    Miałaś całkiem ekstra pomysł z wyjaśnieniem pochodzenia 'Gretel' :) Zwięźle i na temat to opisałaś i bardzo mi się spodobała ta historia. Mimo iż powinna wywołać u nas jakieś oburzenie itp. ale akurat w moim przypadku tak nie było :)
    Fajnie wymyślone w dodatku już wszyscy Śmierciożercy zostali schwytani *.*

    No a teraz fenomen, za który po prostu Cię kocham z całego serca! :D
    Rozmowa Dracona i Herm na temat przyszłości... Matko wyszło Ci cudownie!
    Kocham, kocham, kocham! <3
    To takie słodkie jak opowiadali sobie nawzajem o planach na przyszłość. Założenie rodziny, wierność żonie/mężowi, fura (to od siebie dodałam xD) dzieci, które będą rozpieszczali... No po prostu cud, miód i malyna! <3

    A końcówka chyba najlepsza <3:
    " - Tylko wiesz co, wracając do mojej przyszłej rodziny to ja nie pozwolę żeby mój mąż rozpieszczał do granic możliwości dzieci.
    Draco uśmiechnął się pod nosem i odpowiedział:

    - Jakoś sobie z tym poradzimy. "

    O rajusiu uwielbiam! <3
    Mogłabym ten fragment czytać godzinami! Dosłownie! :)

    Cudnie Ci to wszystko wyszło, coś czuję, że na tym nie skończy się zaskakiwanie :D

    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu i weny przede wszystkim! :*

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    ~ Pure - Blood Princess

    P.S. - Nutka - cudna! <3 *.* Po za tym już po tytule podoba mi się nowa miniaturka Twojego autorstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzeństwo, ło matko xD
    Genialny i zaskakujący rozdział :)
    Pozdrawiam,
    Lúthien ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostanie zdanie, cudo ♥ W ogóle cały rozdział jest boski :) Wiedziała, że Draco i Ashley to rodzeństwo, normalnie czułam to :D
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział boski,ale to żadna nowość:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wchodzę, zeby zobaczyc czy moze jest miniaturka, a tu rodzial! Ale niespodzianka! I dzien staje sie lepszy:) Jak zwykle rozdział wspaniały, nie moge się doczekać następnego :)
    ~Kam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju *.* Tak słodko <3
    Wiedziałam, że są rodzeństwem! Wiedziałam! Ta poważna rozmowa o przyszłości ;3 Cudo!
    Pozdrawiam,
    Rose.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha! Wiedziałam, że Draco i Ash to nie para tylko rodzeństwo!
    No i ta rozmowa Draco i Herm. Cudowna. Szczególnie fragmenty o dzieciach ;)
    A ostatnie zdanie jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG TO JEST TAKIE FDHXFCYDUSWUDYFUDIESUWERUFDICXZYDSU A TA KOŃCÓWKA OMG HCJDSYDFUCFDEWYUDFDSEW DZIEWCZYNO! TO JEST GENIALNE!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha ha ha, końcówka świetna!! Szkoda tylko, że rozdział taki krótki... :(

    Blumelinda

    OdpowiedzUsuń
  20. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ;* Jak słodko ;************************************ Taki kochany Draco. Taki .. e.. przystojny, bogaty, cudowny, uczuciowy, o jezu no.. nie wiem czego mu brak w twoim opowiadaniu ?! Po prostu ideał. IDEAŁ ! A końcówka taka słodka ;3
    I cieszę się, że to wszystko sobie wyjaśnili w tym rozdziale, a nie jakieś niepotrzebne kłótnie by z tego wynikły ;]
    Pozdrawiam i życzę weny ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie to słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    Uśmiecham się jak głupi do sera :D Tak mi się podobał ten rozdział :D I poprzedni też :D
    Nie wiem co dalej pisać :D Więc już kończę :D mój jakże długi :D Wywód na temat rozdziału :D
    Życzę weny i czasu na pisanie :D
    Pozdrowienia, Vera :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny rozdział!!! Ale końcówka mnie rozwaliła! Pisz szybko dalej,bo nie mogę doczekać się kolejnego! ;D
    Pozdrawiam,
    Lumos

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie piszesz;d i właśnie takiej historii od dawna szukałam:)
    Czekam na dalszą część:)
    Weny życzę:*
    Namira

    OdpowiedzUsuń
  25. "-Jakoś sobie z tym poradzimy." - chyba najcudowniejsze zdanie w tym rozdziale :), aż mi sie ciepło na sercu zorbiło - kto by nie marzył o takim partnerze? Nie ma takiej osoby!
    Dzisiaj wpadłam na Twojego bloga i juz go pochłonęłam w całości i czekma z niecierpliwościa na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://four-shortbread-hearts.blogspot.com/p/libster.html

    Nominuję cię do Libster Award - Będę wdzięczna, jeśli do docenisz ;));***

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny rozdziała :* już nie mogę doczekać się następnego

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, cieszę się, że znalazłam twojego bloga, bo czyta mi się go po prostu bosko <3 Uwielbiam Dramione, a tym bardziej takie które dzieje się poza murami zamku. Tyle już tam było powielanych schematów... To jest inne i bardzo mnie oczarowało. Z wielką ekscytacją nie będę czekać na nowy rozdział, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Odkryłam Twojego bloga wczoraj wieczorem i przez dwa wieczory przeczytałam wszystkie notki jakie opublikowałaś. Piszesz naprawdę świetnie. Oby tak dalej. Uwielbiam Twoje opowiadanie i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3 Jest inne, oryginalne i nie mam wrażenia że już gdzieś coś podobnego czytałam jak zdarzało mi się prz innych opowiadaniach typu Dramione. A, i miniaturki to genialny pomysł. : ) pozdrawiam, Sasha.

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne... i to zakończenie! ah....
    Czekam na kolejne rozdziały!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie opisałaś historię Malfoy'ów - wyobraźnia nieziemska, nie powiem, że nie. Ale ja, to ja. Jak coś mi nie daje spokoju, to drążę temat - Ashley leżała z kimś w łóżku naga i mam wrażenie, że to był Malfoy, dam sobie palec uciąć! Mam nadzieję, że moje domysły są błędne i nie działa on na dwie strony, chociaż nawet to by nie mogło być możliwe prawda? :c. eh, przeraża mnie to :c. a może to Harry? :D. nie no, już koniec domysłów :D.
    Już wspominałam wcześniej, że uwielbiam poglądy Dracona i najchętniej to w twoim opowiadaniu wcieliłabym się w Hermionę! :) ma dziewczyna szczęście i tak mi się podoba, że wreszcie w tym większym stopniu się do niego przekonała! :)

    Zou.

    OdpowiedzUsuń
  32. obawiałam się tego rozdziału , ale wszystko skończyło się dobrze , nawet bardzo dobrze :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  33. Superowe zakończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Napiszę tylko tyle:
    Idealna końcówka ❤

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twoją opinię! :)