sobota, 21 lutego 2015

Soon...

Witajcie!
Przepraszam, że dawno nic nie dodawałam, ale miałam naprawdę mnóstwo problemów i pisanie zeszło na dalszy plan. Wybaczcie!
Oczywiście rozdział się pojawi. NIGDY nie mam zamiaru porzucić tego bloga! Pamiętajcie o tym. Dziękuję za liczne komentarze, zarówno od stałych czytelników jak i tych nowych. Jesteście moją siłą i wiem, że dla was warto pisać. :)
Jeśli mogę was o coś prosić to o jeszcze trochę cierpliwości. W tajemnicy powiem wam, że zaczęłam przygotowania do nowego opowiadania. :)

Jeśli mogę was o coś prosić. Ja i mój kot (Tomek) bierzemy udział w konkursie z okazji Dnia Kota. Zbieramy lajki pod naszym zdjęciem. Jeśli dla was to nie problem, proszę o polubienie zdjęcia. :) Będę bardzo szczęśliwa za okazaną pomoc. :) 
Rozdział już niedługo... :)


27 komentarzy:

  1. Jejku już myślałam że o Nas zapomniałaś ;o Cieszę się bardzo z tego że rozdział się pojawi <3 Pozdrawiam i Dużo Weny ;* /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy tylko oby nie za długo! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze z tobą! <3 Czekam cierpliwie <3 Życzę dużo weny. - Marin

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam! :3 i Pozdrawiam :D Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc czekam z niecierpliwościa na nn :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://jb-realy-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super a kiedy może się mniej więcej pojawić rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam! <3 Mam nadzieję, że będzie świetny ( jak każdy z resztą ).
    Polecam mojego bloga ( zaczynam dopiero ). Również z Draco:
    http://mstosterw-dmalfoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam do nowego Katalogu blogów o tematyce Dramione! Może razem uda nam się odbudować Naszą wspaniałą społeczność.
    http://katalog-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać czekam z niecierpliwością codziennie sprawdzam czy nie pojawia się nowy rozdział a nawet kilka razy dziennie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie moge się doczekać następnego rozdziału
    zobaczcie co znalazłam :D
    http://bezuzyteczna.pl/emma-watson-przyznala-ze-203434

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm wchodze tu dosyc czesto i zazwyczaj nic a tu taka niespodzianka supeer <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejny rozdział! Nie mogę się doczekać <33
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedlugo... aha...

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem :) mam nadzieję ze problemy szybko się rozwiązą czekam na nexta :) pozdrawiam i zapraszzam do siebie :)
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/
    Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://dramione-dm-hg-wiec-kochaj-mnie.blogspot.com/2015/03/rozdzia-1-siedzisz-w-bagnie-po-uszy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie mart się, że ktoś opuści ten blog. Sama czekam jak na szpilkach na kolejny rozdzia lub miniaturkę. Nie mniej jednak rozumiem cię w 100%.
    A tak z innej beczki. Uchylisz nam rąbek tej tajemnicy??? :D
    Pozdrawiam <3
    Laura

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twoją opinię! :)